Ik vind de 'mijn blockbusters niet terug in de shop. Wat nu?
Ook heb ik problemen bij opnames. Er worden series opgenomen die ik niet gevraagd heb én de geplande opnames neemt het niet op...
Bladzijde 1 / 1
je kan altijd proberen of het helpt om de decoder stroomloos te zetten en dan de bbox 5 seconden zonder stroom zetten en dan terug laten opstarten tot de dsl led continu blijft branden om vervolgens de decoder weer onder spanning te zetten en volledig laten opstarten.
Als dit niet helpt best helpdesk 0800 22 800 of hier een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Als dit niet helpt best helpdesk 0800 22 800 of hier een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Kan je je telefoon of klantnummer eens doorsturen? Dan kijk ik na of dit goed geactiveerd is op je lijn.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kim
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.