Als nieuwe Tuttimus klant heb ik recht op een blockbuster per maand. Hoe kan ik die activeren ? Bij netflix vraagt men naar een code die wij niet kennen. Wie kan ons deze code bezorgen?
Bladzijde 1 / 1
Je krijgt per maand 1 credit voor je blockbuster cadeau. Die credit kan niet worden overgedragen naar de volgende maand:
Kiezen :
zie ook bijlagen
Met de afstandsbediening: Menu: ga naar SHOP: dan naar: op aanvraag: film: mijn blockbuster cadeau: kies uw versie en huur: aankoopcode invullen: de standaardcode is 1234.
De code voor Netflix krijg je van Proximus en moet je invoeren op www.netflix.com/promo om te activeren.
Kiezen :
zie ook bijlagen
Met de afstandsbediening: Menu: ga naar SHOP: dan naar: op aanvraag: film: mijn blockbuster cadeau: kies uw versie en huur: aankoopcode invullen: de standaardcode is 1234.
De code voor Netflix krijg je van Proximus en moet je invoeren op www.netflix.com/promo om te activeren.
Dag Stefaan,
Voor de Netflix code stuur je mij best klantgegevens in een privébericht, ik stuur je dan de code door.
En merci Marleen!
Groetjes,
HeidiE
Voor de Netflix code stuur je mij best klantgegevens in een privébericht, ik stuur je dan de code door.
En merci Marleen!
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.