Beantwoord

Blockbuster

  • 20 November 2016
  • 5 reacties
  • 787 Bekeken

hallo een klein vraagje? ik heb tuttimus nu krijg ik dan elke maand een nieuwe film automatisch? komt dit op mijn decoder?
icon

Beste antwoord door Wilin 20 November 2016, 11:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Volgens wat ik lees op dit forum, kan je gewoon een film kiezen in de catalogus.

Dat wordt dan niet aangerekend, maar het krediet voor de blockbuster wordt gebruikt
Reputatie 6
Badge +3
Wel oppassen, het is niet gelijk welke film, maar de films in de categorie "blockbusters"
Reputatie 7
Badge +3
Dag carlos5,

Tuttimus geeft je inderdaad toegang tot één film per maand, die je kunt kiezen uit een catalogus van films die regelmatig wordt vernieuwd.

Je vindt deze catalogus via je afstandsbediening, door te klikken op 'On demand' > ‘Films’ > ‘Blockbuster kado’ .


Groetjes,

HeidiE
Badge
Klantnum : 612138160

Hey


moet idd van Blockbuster cadeau zijn, want ook ik ben overgestapt naar Tuttimus, met blockbuster cadeau. Film genomen uit catalogus maar niet uit Blockbuster cadeau. Mijn credit stond op 1 voor een te kiezen film deze is weg door het nemen van de film , maar de film werd mij ook aangerekend (net controle gedaan van factuur) . Film selectie uit blockbuster cadeau is dan ook niet om naar huis te schrijven hoor. Mijn overschakeling naar tuttimus is een echte ramp. De overschakeling ging vlot maar al de rest valt zwaar tegen, had ik het geweten had ik het niet gedaan.

Netflix code nog steeds niet gekregen.
Problemen met TV levering.
Gratis Blockbuster film (als dat alleen van toepassing is op blockbuster films , dan zou / mag u credit niet verdwijnen bij het nemen van andere film en alsook nog aangerekend worden), dus credit kwijt en aangerekend.


girtz


entrax
Reputatie 3
Badge
Dag entrac,

Ik heb hiervoor een dossier met nr. 40402078 opgemaakt. Een collega zal je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos

Reageer