Skip to main content
wanneer gaat dat eens in orde komen mee da kut gsm abonnement niet te doen zijn jullie aan maar maar zagen over die factuur van in juli echt ke die 423.67 € betaalt bende achterlijke echt het hangt mijn klote uit nu ik meen het wa moet ik jullie nog sturen als bewijs dat dit betaalt is gvd echt jullie mogen ulder stront netwerk en ik sluit den boel af ok alles tv Internet telefoon alles ok en ik hoop dat dit niet Word verwijdert ok want elke keer opnieuw plaats ik er wat op op jullie (forum) jullie durven het nog zo te noemen echt dada blo's steekt jullie abonnement in jullie ...... doei smeerlappen ?????
tis niets goed van jullie tv Internet enzo ook ik meen da mee jullie nieuwe digicorder jawade es da een lolle mss mijne gsm is groter echt ik zie noet op welke post enzo ik sta tis gewoon het goedkoopste van het goedkoopste echt en wa uitleg krijg ik ja er zit geen harde schijf meer in dus als je huis afbrandt ben je niks kwijt WA INTERSEERT MIJ DA ALS MIJN HUIS IN BRAND GEVLOGEN IS ALE KOM SERIEUS WIE DENKT ER DAAR NU AAN ALS JE ALLES KWIJT BENT BENDE NULLEN.....
@goldenboy: mag ik u verzoeken uw taalgebruik aan te passen en duidelijker te zijn in uw probleemstelling?

Ik verwijs naar onze forumregels terzake.

"Hou het hoffelijk

Grove of haatdragende taal, beledigingen, laster, scheldwoorden, racisme, seksisme of discriminatie kunnen niet door de beugel.

De moderatoren zullen ingrijpen wanneer zij dat nodig vinden. Dit kunnen ze doen door de inhoud van berichten te wijzigen, berichten of discussies volledig te verwijderen, gebruikers aan te spreken op hun gedrag of gebruikers de toegang tot dit forum te ontzeggen
."

Met vriendelijke groeten,

Wim