blijven betalen

  • 23 May 2015
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Mag ik aan de medewerkers vragen hoe lang het nog gaat duren eer ik eindelijk van jullie verlost ben?Ik heb mijn betaling van 33,33€ gedaan.En kan nu tot mijn grote verbazing tot my proximus,staat daar weer een betating klaar;Hoelang gaat dit spelleke nog blijven duren?Ik heb geen goudmijn.Mijn decoder is binnengebracht op 24-4 dus veronderstel ik dat ik ook niets kan verbruiken.En gelieve de overschrijving ditmaal per post te sturen en geen acht maal te beweren dat dit zo is want ik betaal geen euro meer dan het bedrag in my proximus.

6 reacties

Kan u ons uw klantnummer bezorgen? Dan kunnen we dit voor u nakijken. Mvg, Vik
610097386
Uw laatste factuur die u ontving gaat over de periode van 18/04-30/04. Intussen is alles opgezegd. Mvg, Vik
Ik heb dan toch een niewe betaling die ik zie staan op my proximus van 12,56€ waarvan zogezegd5,86€ betaald is.En dit dus een factuur bedraagd van 18,42€.Nu nog beter zie ik zelfs nog dat ik nog internet bij jullie heb.Dit is dan ook gemakkelijk om elke maand te laten betalen.


internet overal comfort c1) fd789813.En ik vraag mij eens af wanneer dit gaat stoppen,en of dan misschien die laatste of 2 laatste betalingen toch eens via de post kunnen komen,want anders zal ik er met mijn advokaat van mijn vader een zaak van moeten maken;dat kost me toch niets en die heeft toch geld genoeg,want ik word het nu toch stillaan zo beu al kou pap.
De laatste aanrekening van 12,56 EUR gaat over het abonnement. De duplicaten van de laatste 4 facturen zijn per post verzonden. Mvg, Heidi
U zegt altijd per post verstuurt,daar is dan toch niets van waar.vroeger kreeg ik inderdaad deze zo.Maar de laatste maanden is daar niets meer van terecht gekomen,en moest ik door jullie toedoen omdat het via my proximus kwam en ik daar een tijd niet meer op kon zien,achterstallige interest op betalen omdat ik zogezegd een rekening niet had betaald die ik ook nooit heb gezien want die is ook nooit via de post gekomen.En dat vindt ik geen service.

Reageer