Skip to main content
Na een paar dagen is het min of meer berust bij mij.

Ik blijft dan toch bij Btv.

'Topmatchen' kunnen ook saai zijn.

Vooral ook omdat de matchen bij Btv (altijd) op zaterdagavond

is, Zondagavond vond ik een rare sfeer om naar de voetbal

te kijken, sommige gaan vroeger slapen, omdat ze de

maandag vroeg moeten opstaan.

Toch blijft ik het jammer vinden

Ze hadden het voetbalpakket in een geheel aan Belgacom

of Telenet kunnen bieden, daar kan ik mee leven.

De pro-league, de voetbalbond, de ploegen, jullie spreken

wel over fair-play, tegenover de supporters en kijkers hebben

jullie unfair gehandeld, Shame!!!!

Proficiat, je bent allicht niet de enige. De voetbalbondbobo's zijn de losers, al denken zij de winnaars te zijn. Voetbal draait om (leeft van) supporters, niet om de voetbalbondbobo's.

Nu zie je wat het belangrijkste is.Grld of supporters.Ik zal m'n schotel op mijn dak eens moeten beginnen testen en beginnen zoeken zoals ze vroeger deden voor te zien of er geen marsmannekes waren en buiten aarstse wezens.Zo zal ik eens het heelak gaan afspeuren naar illegale zenders.Al zal die kans nog kleiner zijn omdat er nog bewaking staat en niet iedereen daar zo maar binnen geraakt.

niet de schuld op de voetbalbond steken, maar op de clubs.

Alle clubs hebben hun fiat gegeven. De bond zit er eigenlijk voor weinig tussen.

Dus de schuldigen zijn eigenlijk de clubs.

Maar langs de andere kant, dit systeem van loten bestaat al jaren.. en de supporters hebben er nooit tegen geprotesteerd.

Nu is het een beetje laat om er tegen te protesteren, niet?

@Bart :

Hebben de supporters mee zeggenschap? Ik denk het niet;

nu niet neen. Maar als ze op voorhand protesteren wel.

@ranger1965 voetbal boycotten, dan leren ze het misschien. Er bestaan nog genoeg andere sporten om naar te kijken, of beter, zelf eens aan sport doen in plaats van lui in je zetel naar sport te kijken. Ik kijk praktisch niet naar sport en zeker niet naar voetbal of wielrennen, want dat is een kwestie van geldklopperij doping enz, ik doe aan gezonde sport. Lekker gezond en socialer dan naar je tv scherm te kijken. Vrouwtje is er ook content mee en dat is het belagrijkste.

De clubs krijgen nu waarschijnlijk weer meer geld, dus kunnen ze "betere" spelers kopen. Het gaat hier in de tranfertperiode weer druk worden. :)

Volgens Steven Martens komt het allemaal in orde.....zie artikel op Sporza:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110613_voetbalcontract_fans_bond

meer geld voor de clubs is natuurlijk vanuit zijn standpunt positief, dwz meer geld voor opleiding jeugd etc

ik denk dat zo ongeveer niemand 2 decoders in huis gaat halen, bijgevolg misschien wel meer mensen in het stadion, dus nog eens wat extra geld? enfin, dat is wat ze hopen...

ik denk dat er inderdaad ook wel voetballiefhebbers zijn voor wie het allemaal niet meer hoeft, als je nu ook leest dat de voetbalploegen niet meer willen meedoen aan de beker van belgië omdat het te weinig opbrengt....

mvg

meer geld voor opleiding jeugd? Was het maar waar :(

Wordt bijna altijd gebruikt om iemand uit het buitenland aan te kopen.

ranger1965, nooit de soep dadelijk eten als ze geschonken is, ondertussen toch gratis voetbal voor belgacom klanten,

positief dat je bleef,zo zijn er nog veel hoor,en nu zeker met het gratis voetbal,beloning voor iedereen die niet overhaast naar de

concurrentie stapte, leuk,leuk:)

Reageer