Vraag

Blacklisted IP

  • 22 September 2016
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Bij het versturen van mail naar het domein @free.fr krijg ik volgende melding :

The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.x.1 - Maximum number of delivery attempts exceeded. [QuickBounce] 451-'too many errors detected from your IP (195.238.20.104), please visit http://postmaster.free.fr/'

Het IP 195.238.20.104 is niet mijn IP, maar behoort blijkbaar tot skynet.be

Wie kan dit oplossen ???

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank,

Kan je mij via privé bericht eens doorsturen van welk mailadres je precies probeerde mailen en ook het adres naar waar je stuurde? Dan laat ik het onderzoeken.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Hallo Kim,

niet zeker of dit een 'privé-bericht' is. Mijn emailadres is frank_de_saedeleer@skynet.be

mvg

Frank


Dag Frank,

Kan je mij via privé bericht eens doorsturen van welk mailadres je precies probeerde mailen en ook het adres naar waar je stuurde? Dan laat ik het onderzoeken.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Reputatie 7
Badge +4
Dit is nog steeds een openbaar bericht, een privé bericht stuur je door op de link te klikken die ik er bij gezet had ;-)

Kan je me juist nog laten weten naar welk adres je precies probeerde mailen?

Mvg,

Kim,

Het Proximus team

Reageer