Op myproximus vind ik geen knop om de status van mijn Bizzclubpunten op te vragen. Mij buurman logt precies op dezelfde manier in en die knop heeft hij wel ?!
Hoe kan ik online mijn punten ophalen. Ben al jaren klant en nog nooit punten gebruikt.
Blijkbaar vervallen ze ook, dus heb ik er am heel wat ongebruikt gelaten... Wie heeft een antwoord.
GEEN PROXIMUSWINKEL VINDT EEN ANTWOORD...
Bladzijde 1 / 1
Ter info: je kan de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910.
Of afwachten tot er een proximus medewerker hier reageert of anderen die er ervaring mee hebben je kunnen verder helpen.
Of afwachten tot er een proximus medewerker hier reageert of anderen die er ervaring mee hebben je kunnen verder helpen.
Dag Hans,
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 26338396 opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.
Groetjes,
Jos
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 26338396 opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.
Groetjes,
Jos
Beste Jos,
Bedankt voor de inspanning. Deze morgen krijg ik nochtans bij het inloggen opnieuw hetzelfde scherm zonder de Bizzclub knop.
Kunt u dit nogmaals controleren ?
Bedankt voor de inspanning. Deze morgen krijg ik nochtans bij het inloggen opnieuw hetzelfde scherm zonder de Bizzclub knop.
Kunt u dit nogmaals controleren ?
Dag Hans,
Ik heb het dossier terug heropend. Een collega zal u info bezorgen.
Groetjes,
Jos
Ik heb het dossier terug heropend. Een collega zal u info bezorgen.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.