Beantwoord

Bizz Switch

  • 29 November 2016
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Zaterdag langs geweest in de Proximus winkel om een virtueel nummer aan te vragen, ik dacht zal langs gaan dan is zeker alles in orde anders via telefoon.... niets is minder waar, blijkt dat ze mijn bestaand privé nummer hebben omgezet in switch en een nieuw nummer hebben aangemaakt waarop ook een ander abonnement is aangesloten waardoor ik nog mijn voice promo van 5 euro ook nog eens kwijt ben. Dus gevolg nergens meer bereikbaar na het bellen naar de klantendienst ( waar ik trouwens wel heel vriendelijk werd te woord gestaan) blijkt dat hierover een dossier moet worden gemaakt maar dat dit ENKELE dagen kan duren voor dit in orde is.
Gevolg nog geen nummer voor mijn zaak en voorlopig ook privé niet meer bereikbaar. BEDANKT proximus na het voortdurend weigeren van andere providers misschien toch maar eens over nadenken!!
icon

Beste antwoord door An_025 1 December 2016, 11:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag An_025,

Stuur je even klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Gisteren na 5 keer bellen en doorgestuurd worden en wachtlijn van 10 minuten een zeer vriendelijke heer aan telefoon gekregen die vaststelde dat de helft van het aangemaakte dossier niet was ingevuld, aangezien mijn man vandaag vertrekt naar het buitenland wat op aangedrongen om dit vlug afgehandeld te zien... in de namiddag Tonia aan de telefoon gehad en die verzekerde mij dat mijn bestaand nummer deze morgen terug gewoon zou werken en effectief dus deze morgen 5 dagen terug bereikbaar. Bizz Switch laat ik na alle stress voor wat het is en zal werken met 2 telefoons. De twee mensen die mij gisteren eindelijk konden helpen een welgemeende dank u wel. Er zijn er nog een paar die hun job serieus nemen.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat het uiteindelijk in orde is, onze excuses voor het ongemak én bedankt voor je geduld! Grt, HeidiE

Reageer