Bizz punten

  • 16 December 2017
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Omruiling proximuspunten voor koekjes J; De strooper lukt niet

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag Willy, wat lukt er precies niet? Groeten, Charlotte.
Ter info : 't zal afwachten worden tot maandag zodat iemand van Prox kan ingrijpen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik geraak er wel in. Probeer eens via Chrome deze link: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview
Reputatie 6
Badge +3
Dag Willy, wij kunnen geen enkele info terugvinden over die bestelling. Als dat via de website van Destrooper is gegaan, kan je hen best even contacteren. Succes. Jan
Mijn Premium Club ligt al zeker 2 dagen plat.
Het is niet mogelijk om iets te bestellen.
Foutmelding : "Omwille van technische redenen is de catalogus tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Dat dit zo lang duurt is niet commercieel en niet klantvriendelijk.

Reageer