Skip to main content
Vandaag werden onze telefoons aangepast naar Bizz All-in met de Call Connect toevoeging.

Onze mobiele abonnementen werden aangepast naar Bizz Mobile M.

Echter, tot onze grootste verbazing komt hierdoor signaal 2de oproep te vervallen.

Dit is een uiterst belangrijke functie voor ons, het is dan ook onaanvaardbaar dat deze niet werkt.

Wat kunnen we doen zodat deze functie terug werkt?
Hallo Guy!



Kan u mij de betrokken oproepnummers even doorgeven aub?



Dan kijk ik het nodige na voor u.



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Mvg,



Wouter
Dag Wouter,



Je ontvangt zometeen de gegevens, alvast bedankt.

Ik belde gisteren ook met de klantendienst, die wist te vertellen dat signaal 2de oproep niet geactiveerd werd na de omschakeling naar Bizz office. Het zou een half uur later in orde zijn en ik zou daar een mail van krijgen, helaas geen van beiden...
Probleem opgelost dankzij Antonella (via PB).

Reageer