Skip to main content
krijg heden prachtige lidkaart en reclame om mijn punten in te ruilen. Leuk.



Ben van Proximus naar Belgacompacket overgeschakelt, maar krijg hierdoor geen mogelijkheid om online mijn punten en de geschenken te bekijken, wat ne te doen ???



iemand die me helpen kan ??



gr, an

Hallo An,



ik heb net hetzelfde. Enkele maanden geleden heeft een Belgacom verkooppunt medewerker me weten te overtuigen over te schakelen naar een Belgacom pack in plaats van bij Proximus te blijven voor m'n GSM abonnement. De nadalen had hij me er niet bij verteld, helaas. Ondertussen is het behelpen.



Daarnet trachten in te loggen op Bizz Club. Via de Proximus site gaat het niet meer wegens 'geen klant meer van Proximus' en via de Belgacom e-services site heb ik geen inhoud op de mobiele telefonie tab.



Het Bizz club nummer 1910 heeft niet de juiste opties om meer informatie te vragen. Een medewerker spreken behoort ('natuurlijk') ook niet tot de mogelijkheden - klanten worden gedwongen het forum te gebruiken. Tijdverlies voor mij, ik betaal tenslotte voor service, niet om zelf knowledge databases te doorzoeken.



'kZal op de 'Vraag het aan Eva' button klikken en hopen dat we antwoord krijgen. Op 3 andere 'incident tickets' kreeg ik maar 1x antwoord.



succes nog An,



Jeroen


Beste an vermoesen en jeroenvc,



Gelieve jullie gegevens (over welk gsmnr gaat het?, contactnr tijdens kantooruren) via privé-bericht even door te sturen.



Ik laat jullie dan contacteren hierover.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Ook ik ben overgeschakeld van proximus op een "pack". Resultaat : ik kan niet inloggen voor de puntenclub en aan mijn oude punten kan ik niet meer aankomen. Verleden week ontving ik nog een dure folder van de bizz club (ik had "silver status") - deze folder is op naam - met de uitnodiging om mijn punten in te ruilen... maar dat is onmogelijk, je kan er niet bij. Ik reclameer niet meer . Sinds ik op 10 februari een pack heb aangeschaft zou ik mijn bed moeten opmaken bij belgacom om alles correct te hebben en daar heb ik geen zin in. Ik wacht geduldig op het einde van de abonnementperiode en daarna , opzeg en gedaan. Dit is niet ernstig meer.



verder succes gewenst,



Black rider




bedankt eva,



ik heb u een mail verzonden met m'n gsm gegevens, ik hoop dat u me kan helpen, maar ook niet enkel telkens op deze manier, maar ook dat er een oplossing komt in de toekomst.



er zijn blijkbaar meerdere klanten met dit probleem.



ik begrijp daarom ook niet dat na dergelijke klachten en dit reeds geruime tijd dat Belgacom hier niets aan doet ???


beste jeroen en black rider,



alvast bedankt voor jullie reactie. ik hoop dat eva en Belgacom er iets aan doen.



de volhouder wint ... ???



nog een prettige avond gewenst en groeten, An


Hebben jullie al reactie gehad van Eva??


eva eva, wakker worden !!!!!



beloven en weinig doen, ??? maar als wij niet op tijd betalen ...



aub graag bericht, dank !


Beste an vermoesen,



Uw vraag is ondertussen in behandeling bij de bevoegde dienst.



Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Helaas, meer dan een week later, nog geen telefoontje noch mail gehad.



Beste Eva-medewerkers, geen idee of hier een incident / service management ticketing systeem achter zit, maar de opvolging van gemelde problemen lijkt me niet optimaal.



Gelukkig is dit een niet dringend probleem, maar bon... ;)


Beste JeroenVC,



Uw vraag is in behandeling bij de juiste dienst, u mag spoedig een antwoord verwachten.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Wij zitten met hetzelfde probleem,we willen de gsm van nokia inruilen voor onze Bizz club punten maar je geraakt nergens binnen niet met de GSM of telefoon,niet via internet, wat is dat voor een gedoe.



Ben dan naar de Belgacom winkel gegaan en die weten het ook niet,plezant is iets anders,gaan ze onze rekeningen ook een tijdje uitstellen.



Hopelijk betert het en krijgen we eens een antwoord terug van Belgacom.



Getekend misnoegde klant


Geachte Eva,



Ik ook ondervind dezelfde problemen als vermeld bij de andere mensen. Sinds ik mijn eigen nummer heb overgenomen heb ik geen toegang meer tot mijn punten. Noch tot mijn e-services. Bij beide bedrijven. (krijg volgende melding: "Waarschuwing: U bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze on line dienst voor dit nummer." Terwijl ik toch de eigenaar ben van deze nummers.) Ondertussen werken de e-services van Belgacom. NA 8 DAGEN BELLEN EN MAILEN!



Ik heb bij Belgacom en Proximus volgende producten:



2x Proximus Bizz Smart 25

1x Belgacom Bizz Pack Telephony + Bizz Internet Favorite + TV Comfort

1x Belgacom Mobile Internet Start



Volgende oplossingen werden er vruchteloos voorgesteld:



-Er diende niets gedaan te worden, alles was overgezet op de Belgacom Account.

-Reactiveren gingen ze voor mij doen. Heb er ook een mail van ontvangen, maar heeft niets opgelost, mijn gsm nummer is natuurlijk al verbonden aan een account! En terug registreren gaat dus niet

-Mailen naar Corporate



Via de telefoonnummers word ik van kastje naar muur gestuurd, of +40min in wacht gezet. Als je al binnengeraakt, je wordt vaak na keuze van de Bizz Club dienst van de iijn gegooit.



Zoals vermeld, heb ondertussen weer toegang tot de Belgacom E-Services. Maar kan nog steeds geen toegang krijgen tot mijn punten en Billing Info.



Ik wil graag een oplossing. En zo snel mogelijk. Het was de bedoeling om vorige week een BlackBerry Torch aan te kopen... Maar tot op heden lukt me dit natuurlijk niet...



Met vriendelijke groet,



Frédéric Herbots


Geachte,



We zijn ondertussen 18 april. We zijn 10 dagen verder sinds mijn eerste schrijven in dit forum. Vriendelijk, en snel, werd ik per mail gecontacteerd door Eva. Even nadien werd ik ook opgebeld door Tom, die mij probeerde verder te helpen. En hij heeft zijn best gedaan, qua service ben ik hier zeer tevreden over. De Billing Info en beheren van mijn producten via de e-services werkt nu.



Echter, het bestellen van een Smartphone via de Bizz Club wil niet werken. Ik krijg NOG STEEDS GEEN TOEGANG via de website. Ook als ik bel via 1910 wordt me vriendelijk vermeld dat ik geen toegang heb tot deze dienst. Tom kon me wel vertellen dat ik ongeveer 30.000 punten heb, net te weinig voor het gewilde toestel. Geen probleem... Ik laat punten overzetten van een andere klant naar mijn account. Zit nu met plus minus 45.000 punten. Voldoende voor de BlackBerry Torch te bestellen.



(http://catalogue.proximus.be/PUB/gsmc_business/GSM_Detail_Advantage.jsp?language=nl&contentpath=007598b8ae1fe03b0000012c51e02851#tabs)



MAAR Tom is met vakantie. 1910 herkent me niet als gebruiker. Het 0800 nummer gooit me van de lijn na het aangeven van de gewenste dienst... OM GEK VAN TE WORDEN.



Graag had ik weer toegang gehad tot deze dienst. En dit toestel willen bestellen. Vandaag. Als Belgacom/ Proximus enige service willen geven (ten slotte weigert deze dienst te werken sinds 1 april), zou er best een commerciële geste gegeven kunnen worden (bv. wat punten bijgeven om de Torch goedkoper te kunnen aankopen).



Met vriendelijke groet,



Frédéric Herbots


Geachte Frédéric Herbots,



Uw vraag is opnieuw doorgestuurd naar de juiste dienst.



Zij zullen u spoedig terug contacteren.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Hoi,



Ik zie mijn bizz club premium account niet in de e-services onder voordelen. Nochtans heb ik via de lijn 1910 vernomen er aantal punten te hebben.



Kan iemand mij meer duidelijkheid geven aub?



Mvg



G.


Dag iedereen,



ik lees hier zoveel problemen ook met de Bizz club lidmaatschap. Ik ken zelf ook een klant van belgaom die overgeschakeld is van een proximus naar belgacom pack mobile.



Inderdaad, zijn bizz club punten werden niet automatisch overgedragen van proximus naar belgacom. Maar er is een oplossing hoor, zonder al te lang te wachten. Je belt naar 1910 nummer en voer daar een telefoon nummer in die wel erkend word door centrale en tik dan nederlands en dan optie 3 "informatie over je omruiling".

Je krijgt een medewerker aan de lijn en deel hem uw oude klantenummer bij proximus mee en dan uw nieuwe (of reeds huidige) bij belgacom mee en hij moet dit overdragen. Soms hebben ze er zelf geen weet dat ze dit kunnen, vraag hen om ernaar te informeren.

U mag 2 minutjes wachten aan muziekje en hij komt terug en hupla, al die punten stonden te blinken bij voordelen in de e-services.

Groetjes

David


Reageer