Vraag

Bizz club professionele klant toch geen toegang hiertoe

  • 29 November 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

factuur stond voordien op naam van vader + zijn BTWnr, nu op naam van zoon (andere voornaam +BTW, adres en producten ongewijzigd) Wij hadden Bizz Club. Nu niet meer en aanmelden lukt niet....'voldoen niet aan voorwaarden'. Telefonisch kan ik niemand bereiken want Bizz club is 'niet gekend op dit telefoonnr' . Bij dienst voor particulieren (premium club)weigeren ze ons te helpen want we zijn prof. gebruikers?! Ik begin het heel erg beu te worden....klantenservice? niemand wil helpen, misschien moet ik een andere provider zoeken?!

3 reacties

Bij mij een gelijkaardige situatie. We voldoen zogezegd ook niet aan de voorwaarden. Terwijl dit bij de wijziging uitdrukkelijk werd vermeld door de proximus contactpersoon.
Wordt telkens doorverwezen naar het rechtstreeks nummer voor Bizz Club klanten 1910, maar via dit nummer is nooit bereikbaar...

Na contact met het algemeen nummer kunnen ze mij ook niemand doorverbinden die dit wel kan oplossen. Ook via dit forum wordt geen gehoor gegeven aan dit probleem.

Ik begin toch ook mijn twijfels te hebben over de zogezegde 'uitzonderlijke service voor Bizz klanten'...
en 0800 55 800 het nummer voor prof klanten, krijg je daar ook geen hulp.
Het is echt een ramp. Service vroeger was prima maar sinds we een kleine administratieve aanpassing deden is het een ramp....kan iemand ons helpen aub? we kregen ook al een verwittiging dat we via onze oude gegevens omwille van ee technisch probleem eruit gegooid waren en dit werd rechtgezet, maar het gaat van kwaad naar ergen.

Reageer