Skip to main content
Ik raak er een beetje gepdeprimeerd van na 4 maanden.

voorgeschiedenis: mijn firma jaren klant bij proximus . Steeds zonder problemen genoten van de promotiepunten. Wegens leeftijd (pensioen) stop ik enkele maanden geleden met mijn firma en laat ik alles overzetten naar privé met Belgacom pack . Na een paar kinderziektes loopt het allemaal goed behalve de "bizz-club". Ik krijg nog steeds folders (gisteren nog) om mijn punten in te ruilen. Deze folder is nog steeds geadresseerd op mijn firmanaam. En nu komt het:

op E-services van proximus waar ik vroeger alles regelde kan ik er niet aan want "alleen voor proximus klanten".

op E-services van Belgacom kan ik er ook niet aan want niets dat wijst naar Bizz-club.

Dan maar getelefoneerd naar 1910 : stap 1: voor Nl druk 1. 1 gedrukt. stap 2: Belt u voor nr ..... druk dan 1. 1 gedrukt. stap 3: u komt niet in aanmerking voor premium club, bedankt voor het bellen en ingehaakt.

Iemand een suggestie....

Gewoon eens bellen naar de klantendienst van Proximus(6000) en de situatie uitleggen. Als het enigszins mogelijk is, lossen ze het probleem op.

Carooke,

Dank voor het advies. Ik heb de 6000 gebeld en mijn probleem uitgelegd. De harde tante zei eigenlijk "eigen schuld, dikke bult". Ik had bij de overgang mijn punten maar moeten opvragen . Nu besta ik nergens meer voor de bonuspunten, noch bij proximus noch bij belgacom . Maar zij sturen mij nog wel een officiële folder met punten die accumuleren. Misschien moeten ze hun eigen procedures maar eens nazien. Rare ervaring na 13 jaar proximus klant. ik ga overwegen welke weg ik nu ga bewandelen, want mij laten afschepen door een anonieme harde tante dat pik ik niet. en als ze nu de voetbal gratis aanbieden dan kunnen zij mijn 7000 punten ook wel recupereren vind ik.

Bedankt voor de hint , hij was nuttig (maar helaas zonder direct resultaat).

groeten,

black rider.

Beste Eva,

Ik heb alles eens 24u laten bezinken en zal dan maar uw hulp inroepen want op een vroeger forum over "bizz club werkt niet" werd reeds in maart en april dit probleem aangekaart door enkelen. Ik weet echter niet hoe dat afgelopen is vermits er geen feedback gekomen is door hen nadat u zich de zaak heeft aangetrokken. Ik heb mijn gsm abonnement bij Belgacom sinds 1998 en de club punten zijn steeds gehonoreerd geweest. Nu bij de omzetting van mijn abonnement van firma naar privé is het fout gelopen en ik sta daar blijkbaar machteloos. Voor het gehele verhaal van mijn probleem verzoek ik u mijn 2 mails hierboven te lezen. Waarvoor dank.

groeten,

Black rider

Beste black rider,

Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, mobiel nummer, vaste lijn, ...) zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst. Dit mag uiteraard ook in een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Eva,

hier een update. De bevoegde diensten hebben me enkele dagen geleden gebeld dat ze de zaak onderzocht hebben en dat ze al mijn punten die ik vroeger had (firma) hebben overgedragen op mijn nieuw account (privé). Ik was in het buitenland met verlof toen ze me belden en mijn dag was goed na dit bericht. Vandaag ben ik terug thuis en probeerde mijn punten op e-services te bekijken maar helaas.... Ik zal nog eens naar 1910 bellen zeker en als het dan niet lukt schenk ik de punten aan jou, dan zal het wel vlug in orde komen.

met vriendelijke groeten,

black rider

Beste Eva,

wederom een update. We zijn nu 16 augustus en 5 maanden verder in de saga. Vandaag heb ik een nieuwe premium brochure en kaart ontvangen ( 2440000235849134). Ik volg de procedure om mijn gerecupereerde punten op e-services te kunnen volgen, maar helaas... langs e-services kan ik niet op de premium club online...

groeten,

black rider

Beste black rider,

Ik heb uw dossier opnieuw doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Hallo,

voor de volledigheid wil ik dit item afronden met te zeggen dat alles nu OK is dank zij een behulpzaam persoon op het forum, maar blijkbaar in een andere rubriek. Dank zij een tip van die persoon is alles opgelost en kan ik mijn punten raadplegen. Misschien moet Belgacom iets duidelijker communiceren dat je eerst in je account instellingen wat moet gaan aanvinken om de premiumclub geactiveerd te krijgen.

Reageer