Krijg geen toegang tot de Bizz club???!!!
Bladzijde 1 / 1
Dag Flyinghippo, helpen je hiermee graag verder, kan je eens klikken op mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder? Groetjes, Nicky
Ik sta niet als beheerder maar heb het al verschillende malen laten aanpassen en dan werkt het korte tijd wel!!!
Ik ben zaakvoerder in mijn firma en betaal zelf de rekeningen, dus wat is hier eigenlijk het probleem??? En kan het nu eens voorgoed opgelost worden???
Ik ben zaakvoerder in mijn firma en betaal zelf de rekeningen, dus wat is hier eigenlijk het probleem??? En kan het nu eens voorgoed opgelost worden???
Hallo Dominique, kan je ons even de betrokken klantgegevens bezorgen via een privé bericht? Kunnen we dit laten nakijken door het MyProximus team.
Een privé bericht kan je ons sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Een privé bericht kan je ons sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.