Beantwoord

Bizz Club

  • 22 January 2017
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Wat is eigenlijk de status van de BIZZ Club, bestaat deze nog? Op de MyProximus pagina vind ik ze niet meer terug, waar zijn mijn punten heen?
Mijn echtgenoot, twee mobile abonnementen en een mobile-data abonnement heeft zich al lang geleden ingeschreven, maar nooit iets van gekregen.
Verder blijken dan ook de aanbiedingen die zo groot aangekondigd worden op TV niet te gelden voor de bestaande klanten. Wat zijn wij dan nog? Melkkoeien?
Langzaam denk ik dat Proximus ons vandaag liever kwijt dan rijk is, wij overwegen al onze abonnementen op te zeggen en dan naar Base of Telenet over te stappen, daar krijgen we dan wel de geschenken die we nooit van Proximus gekregen hebben en ook blijkbaar nooit zullen krijgen omdat we een trouwe klant zijn.
Graag hierop een eenduidige reactie met hoe jullie ons willen houden als klant.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 January 2017, 14:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Maryke,

De bizz club bestaat zeker en vast nog. Meer info via

http://www.proximus.be/nl/id_catb_bizzclub/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/uw-trouw-beloond/bizz-club.html

of je kan met je gsm gratis bellen naar het nummer 1910.

Elke promotie heeft haar eigen voorwaarden. Naar welke promotie refereer je exact?

Groetjes,

Antonella

Reageer