Omdat van vandaag op morgen Proximus het cloud pc back up niet meer ondersteund zijn we dus nu overgeschakeld op Bizz All in om van het alternatief OneDrive te kunnen gebruiken.
Echter Vandaag dag 1 van overzetting beginnen de problemen al! Vaste lijn doet het niet! ook geen doorschakeling mogelijk ....en wie weet wat nog allemaal .
Kan iemand hulp bieden ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Pat,
Kan je ons via en privé bericht naar het proximus team je gegevens doorsturen ? Dan kijken wij het even na voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Robrecht
Het Proximus Team
Kan je ons via en privé bericht naar het proximus team je gegevens doorsturen ? Dan kijken wij het even na voor jou.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Robrecht
Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.