Ik heb al 3 keer telefonisch geprobeerd om over te schakelen naar bizz all in
Dit zou sneller gaan indien ik dit telefonisch deed
Ik wacht al sinds 25 maart hierop
Enig idee hoe dit snel kan opgelost worden ?
Bladzijde 1 / 1
Good luck ik probeer dit al van 10 maart en heb nog geen datum
laat staan één goede telefoon lijn
En telkens ik bel gaat er iemand terug bellen .
vergeten zij dat ik maar een telefoon meer heb ?
en deze moet bij iedereen in het bedrijf rond gedragen worden . bizz all in betekent
zelfs jogging door het bedrijf
laat staan één goede telefoon lijn
En telkens ik bel gaat er iemand terug bellen .
vergeten zij dat ik maar een telefoon meer heb ?
en deze moet bij iedereen in het bedrijf rond gedragen worden . bizz all in betekent
zelfs jogging door het bedrijf
Dag Claeys,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.