Op 23 januari bestelde ik een tuttimus abonnement zonder cadeaus (TV, GSM, extra packs) via de website. Dit kon echter niet doorgaan zonder dat de klantendienst me contacteerde. Woensdag kreeg ik contact van de klantendienst waarbij we het bestelde pack overliepen. Zij zou onmiddellijk een bevestiginsmail sturen van de wijzigingen en benadrukte dat de activatie binnen de 24u actief zou zijn.
We zijn nu 3 dagen verder en op My Proximus is er nog niets gewijzigd, hoewel ik de bevestigingsmail ontvangen heb.
Wanneer mag ik ervan uitgaan dat mijn nieuw abonnement lopende is? Als ik hier de klachten bekijk, dan vrees ik dat het weer een heen-en-weer-spelletje zal worden en ik uiteindelijk meer geld kwijt zal zijn, dan dat mijn promotie oplevert. Graag snelle respons en snelle activatie!!!!!
Bladzijde 1 / 1
Dag astick,
Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijk ik het graag voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijk ik het graag voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Hier is de link van het Proximus Team
Beste,
Welk type abonnement wenste u juist te hebben?
Dan kijk ik het even na voor u als dit zo is doorgegeven.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Welk type abonnement wenste u juist te hebben?
Dan kijk ik het even na voor u als dit zo is doorgegeven.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.