Binnenkomende ongewenste mails.

  • 4 May 2013
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken


Geregeld (dagelijks) krijg ik e-mails binnen van 'dames' en datingsites uit Rusland (ru),UK(uk) e.d. voor kennismaking.Mijn beveiligingssysteem Norton Internet Security (versie 2012) ,geleverd en onderhouden door Belgacom,zet deze berichten weliswaar onmiddellijk onder het hoofdstuk 'Ongewenste berichten' van mijn Windows Live Mail,van waaruit ik ze onmiddellijk verwijder van de PC.Waarom laat N.I.S. deze berichten eigenlijk binnenkomen en verwijdert ze ze niet via de server? Ik heb wel opgemerkt dat deze e-mails telkens via een ander adres binnekomen,waarschijnlijk kwestie van de opspoorbaarheid te bemoeilijken zeker?En ik ben niet alleen: vrienden en kenissen in mijn omgeving ondervinden hetzelfde.Is er ook geen mogelijkheid om mijn N.I.S. zo in te stellen,dat zulke en andere ongewenste berichten niet meer op mijn PC binnenkomen?Graag had ik vernomen hoe ik dit moet bewerkstelligen.


mvg,


WillyV

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Ik krijg ook al een paar dagen van die rommel binnen. Op mijn tablet verwijder ik die dan en door IMAP krijg ik die dan niet meer op mijn PC. Maar leuk is anders.

Reageer