Binnenhuisdecoder waarbij het signaal wortd door gestuurd door de electrische bekabelling in huis.
Ik krijg de decoder niet meer opgestart. Erst wordt wel melding gemaakt dat Belgacom TV aan het op starten is. Dan krijg ik eventjes een groen scherm. Dan wordt er weer melding gemaakt dat Belgacom TV aan het opstarten is. Dan krijg ik een blauw scherm en beweegt er niets meer.
Wat moet ik doen.
Hartelijk dank voor de eventuele hulp.
Bladzijde 1 / 1
Als ik het goed begrijp gebruik je PLC adapters (via stroomnet). Flikkeren de groene lichtjes zowel bij zender als ontvanger? En verder, flikkeren de juiste lichtjes op je b-box2 modem ?
Probeer eerst eens een factory reset van de decoder. Als dat niet lukt, een factory reset van de modem.
Probeer eerst eens een factory reset van de decoder. Als dat niet lukt, een factory reset van de modem.
Enorm bedankt maar ik heb dat al geprobeerd maar dat lukt ook niet.
groetjes,
christel
groetjes,
christel
beste
als hij blijft staan op dat blauw scherm, hoelang heb je dan gewacht... want zeker na een factory reset moet je soms veel geduld hebben
mvg
als hij blijft staan op dat blauw scherm, hoelang heb je dan gewacht... want zeker na een factory reset moet je soms veel geduld hebben
mvg
Ik heb 30 minuten gewacht.
Is dat niet lang genoeg?
Is dat niet lang genoeg?
ik zou zeggen, laat hem misschien nog wat langer staan terwijl de patatjes op het vuur staan.... kan 30 à 45min duren.... heb het ook eens meegemaakt....
mvg
mvg
enorm bedankt , ik ga het allemaal proberen
MVG, Christel
MVG, Christel
Beste christel,
Als ik het goed begrijp dan blijft uw scherm op een blauw scherm hangen. Staat er eventueel een cijfer of error op uw scherm? 250, 300 of iets dergelijks.
Indien er geen cijfer of foutmelding staat dan is de decoder geblokkeerd. U kan dan hetgeen proberen dat ricy voorstelt. Als dat niet duidelijk is dan belt u liefst naar onze technische dienst op het nummer 0800 22 700 alle dagen bereikbaar tot 22uur.
Indien er wel zo'n foutmelding of cijfer staat dan kan het eventueel aan het signaal liggen tussen beide PLC's. U moet deze toestellen dan resetten en daarna de decoder herstarten(kort van stroom onderbreken).
Mvg,
Eva van Belgacom.
Als ik het goed begrijp dan blijft uw scherm op een blauw scherm hangen. Staat er eventueel een cijfer of error op uw scherm? 250, 300 of iets dergelijks.
Indien er geen cijfer of foutmelding staat dan is de decoder geblokkeerd. U kan dan hetgeen proberen dat ricy voorstelt. Als dat niet duidelijk is dan belt u liefst naar onze technische dienst op het nummer 0800 22 700 alle dagen bereikbaar tot 22uur.
Indien er wel zo'n foutmelding of cijfer staat dan kan het eventueel aan het signaal liggen tussen beide PLC's. U moet deze toestellen dan resetten en daarna de decoder herstarten(kort van stroom onderbreken).
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.