Gisteren heb ik meerdere keren gebeld ivm problemen op proximus tv.
Toen hij vroeg of er nog andere problemen waren melde ik dat er regelmatig problemen zijn met het laden pagina's, ook standaard pagina's zoals google en dergelijke. Hij zei dat hij iets ging veranderen aan de modem. De telefoonverbinding is toen echter verbroken, ik heb dus geen info wat deze heeft veranderd heeft.
Toen ik een download startte merkte ik dat deze de helft trager is dan anders(5MB/s). http://pxs.speedtestcustom.com/result/2fd8afc0-c0ab-11e7-8de1-1f996f828a6d
Hierna meerdere speedtests uitgevoerd en het maximale is plots 63 Mb/s. Normaal zit ik rond de 100 en heb ik een downloadsnelheid van 11/12 MB/s.
Ik dacht dat dit te maken had met de piekuren. Deze morgen toen ik thuis kwam van men werk nog eens getest en helaas is dit hetzelfde gebleven.
Vandaag 2 keer gebeld naar de technische dienst en deze zeggen dat er niets is veranderd en dat mijn lijnsnelheid hetzelfde is...
Heeft iemand een idee hoe dit kan of hoe ik dit kan terugdraaien?
Heb al 2 maal modem herstart maar dit heeft geen effect!
Ik ben op mijn pc verbonden met kabel.
Mvg
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel