Bijna een uur gewacht aan de telefoon

  • 13 January 2014
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken


Ik probeerde vandaag met de facturatiedienst van Proximus te bellen in naam van het bedrijf waarvoor ik werk.





Ik heb tot 3 keer toe opnieuw gebeld, nadat ik telkens werd doorgeschakeld en er niemand op nam. Ik heb bijna een uur die ongelooflijk irritante wachtmuziekjes mogen horen en heb toen de telefoon ingehaakt.





Was het kotsbeu dat Belgacom zijn klanten zo respectloos behandelt.







3 reacties

Beste, waarmee kan ik u van dienst zijn? Mvg, Eva.
Beste, hieromtrent contacteert u best onze directe facturatiedienst op het nummer 1927 met uw Proximus gsm of Belgacom vaste lijn. Mvg, Eva
Beste Hans,
Onze excuses hiervoor.
U kan de gesprekken in detail raadplegen via onze e-Services.
Meer info :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/uw-kosten-controleren/uw-verbruik-volgen/a_id/3870/c/1284,1423,1464,1465
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer