Bijna een uur gewacht aan de telefoon
Ik probeerde vandaag met de facturatiedienst van Proximus te bellen in naam van het bedrijf waarvoor ik werk.
Ik heb tot 3 keer toe opnieuw gebeld, nadat ik telkens werd doorgeschakeld en er niemand op nam. Ik heb bijna een uur die ongelooflijk irritante wachtmuziekjes mogen horen en heb toen de telefoon ingehaakt.
Was het kotsbeu dat Belgacom zijn klanten zo respectloos behandelt.
A
Beste, waarmee kan ik u van dienst zijn? Mvg, Eva.
A
Beste, hieromtrent contacteert u best onze directe facturatiedienst op het nummer 1927 met uw Proximus gsm of Belgacom vaste lijn. Mvg, Eva
A
Beste Hans,
Onze excuses hiervoor.
U kan de gesprekken in detail raadplegen via onze e-Services.
Meer info :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/uw-kosten-controleren/uw-verbruik-volgen/a_id/3870/c/1284,1423,1464,1465
Met vriendelijke groeten,
Eva
Onze excuses hiervoor.
U kan de gesprekken in detail raadplegen via onze e-Services.
Meer info :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/uw-kosten-controleren/uw-verbruik-volgen/a_id/3870/c/1284,1423,1464,1465
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.