Beste,
Sinds enige tijd hebben we ook een B box. Sindsdien merk ik dat alle bijlagen die ik verzend, van welke soort dan ook, versleuteld worden tot DAT bestanden. De ontvanger kan deze dan niet openen.
Ik heb windows 7 en windows live als emailprogramma. Wanneer ik vanuit windows live met een hotmail adres bijlagen verstuur komen ze wel gewoon als doc, PDf oid ontvangen door de geadresseerde. Het lijkt me dus dat het niet aan de instellingen van windows live ligt.
Met vriendelijke groet,
Sigrid Teunis
Bladzijde 1 / 1
Dit heeft niks met de BBOX te maken maar met outlook / windows mail.
Blijkbaar heb je je outlook / windows mail zo ingesteld dat alle mails als RTF (rich text format) worden verzonden.
Hier dien je echter te kiezen voor html of plain text.
Blijkbaar heb je je outlook / windows mail zo ingesteld dat alle mails als RTF (rich text format) worden verzonden.
Hier dien je echter te kiezen voor html of plain text.
Hoe kan het dan dat het via hotmail wel goed gaat??
Heb je dit niet alleen voor met bestanden met extentie .exe .
Nee met doc. en docx bestanden. Maar ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Bij de instelling van mijn belgacom account zag ik dat de emails worden opgesplits wanneer groter dan x Kb. Ik heb dit nu veranderd en het probleem lijkt opgelost.
Maar bedankt voor het meedenken!
Maar bedankt voor het meedenken!
Ok, en zo hebben wij ook weeral wat bijgeleerd
mvg,
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.