ik heb onlangs een nieuwe bbox en decorder en wifi versterker geinstaleerd (3 tal maand terug) maar sindsdien als ik een opname geprogrameerd heb en ik kijk op dat moment naar een andere zender verspringt hij automatisch naar de zender van opname als ik dan terug wil veranderen van zender komt er op mijn scherm dat mijn opname geannuleerd wordt als ik van zender verander . dus maw ik moet eigenlijk kijken naar hetgeen ik opneem anders neemt het niet op waarom dan dingen opnemen ? ook kan ik maar 1 ding opnemen per tijdstip ?
hopelijk snelle hulp hiervoor
A
Dag Katrien,
hoeveel decoders zijn er aangesloten bij jou thuis?
MVG,
Wim
hoeveel decoders zijn er aangesloten bij jou thuis?
MVG,
Wim
Wim,
1
mvg
1
mvg
A
Katrien,
zou moeten opgelost zijn. Herstart wel eens de decoder (schakelaartje achterkant).
MVG,
Wim
zou moeten opgelost zijn. Herstart wel eens de decoder (schakelaartje achterkant).
MVG,
Wim
Ik hoop dat men het technisch probleem heeft opgelost.
Normaal kan je meer dan 1 programma tegelijkertijd opnemen: zie daarvoor op de proximus site: televisie: uw digitale televisie: opnemen. Daar legt men de mogelijkheden uit. Als ik een raad mag geven, vermijd serie opnames, die zorgen soms voor problemen.
MVG
Normaal kan je meer dan 1 programma tegelijkertijd opnemen: zie daarvoor op de proximus site: televisie: uw digitale televisie: opnemen. Daar legt men de mogelijkheden uit. Als ik een raad mag geven, vermijd serie opnames, die zorgen soms voor problemen.
MVG
Nog altijd het zelfde probleem bij het omruilen van een decoder, oude decoder staat nog geregistreerd en loopt met bandbreedte weg voor de nieuwe ruidecoder waardoor zijn mogelijkheden verminderen.
Ik heb sinds deze week een nieuwe decoder (v5) gekregen, maar zit nu ook met het probleem dat ik naar een programma dat ik wil opnemen MOET kijken. Ik heb reeds naar die 0800 nr gebeld om de vorige decoder te de-activeren. Maar dat blijkt niet te helpen.
Moet Proximus dat zelf ook nog aanpassen? Of heeft iemand nog suggesties? Want dit kan toch niet de bedoeling zijn?
(Ik heb 2 decoders. Vroeger had ik geen enkel probleem hiermee)
Moet Proximus dat zelf ook nog aanpassen? Of heeft iemand nog suggesties? Want dit kan toch niet de bedoeling zijn?
(Ik heb 2 decoders. Vroeger had ik geen enkel probleem hiermee)
mss zelf proberen:
Desactiveren van je decoders op je lijn: 0800 99 696
je moet ze dan wel zelf in de volgorde opstarten zoals je die zelf wilt, want de eerste decoder heeft altijd meer mogelijkheden (opname mogelijkheden) dan de tweede
of nog eens de technische helpdesk bellen 0800 22 800
of
een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Desactiveren van je decoders op je lijn: 0800 99 696
je moet ze dan wel zelf in de volgorde opstarten zoals je die zelf wilt, want de eerste decoder heeft altijd meer mogelijkheden (opname mogelijkheden) dan de tweede
of nog eens de technische helpdesk bellen 0800 22 800
of
een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Bedankt voor uw reply Elsa.
Ik zal ze morgen nog eens desactiveren en ze dan één voor één opstarten.
Ik zal ze morgen nog eens desactiveren en ze dan één voor één opstarten.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.