Bij het bestaand pack + nu samsung tablet.

  • 22 September 2011
  • 5 reacties
  • 2271 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn vorig pack was Internet + TV en betaalde ik elke maand 54,21 €. Toen ik vroeg voor de Tablet, vertelde de verkoper me dat er 7,07 € bijkwam. Ik heb nu mijn eerste factuur hiervoor gekregen en ik moet nu 69.84 € betalen. Dit is eventjes 15,63 € meer. Ik heb na de klantendienst gebeld en dar konden ze me niet helpen want ze zagen geen probleem. De dame in kwestie zei tegen me dat ik eens naar de Belgacom store moest gaan waar ik het contract had afgesloten.

Ik heb de factuur bekeken en voor mij is dit chinees.

Een simpel rekensommmetje voor mijn is : 54,21 + 7,07 = 61,28 €

5 reacties

beste

blijkbaar had jij een pack internet favorite + Tv comfort

€7,07 komt er inderdaad bij voor de 7 inch tablet als je er Mobile Internet Start bijneemt

kijk misschien eens of ze er geen duurder mobile abo ingestoken hebben?

mvg
Reputatie 1
Badge
Het is nog steeds het pack internet favorite + Tv comfort. Dit is juist het rare.
Reputatie 7
Badge +1
De prijs van 54,21€ is correct voor Internet Favorite en TV Comfort, met een Samsung Tab 7" dus + 7,07€ = 61,28€. daar is geen speld tussen te krijgen.

Het Mobile Internet start is inbegrepen:











L'offre complète, sans le superflu Start


€ 4,99


250 MB


€ 0,10/MB extra


al stelt dat niet zoveel voor. 250MB is weinig, en 0.10€ per extra MB is véél....(25€ voor 250MB extra, 100€ voor een GB). tenzij je vooral via Wifi op je vast internet werkt, wat ook wel de bedoeling zal zijn denk ik..
Beste Didier 15182,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr , contactnr) even doorsturen?

Ik kijk dit dan even na in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 1
Badge
Eva,

Bedankt voor de snelle interventie. Het probleem is opgelost.

Mvg,

Didier

Reageer