Ik ben de serie Twin Peaks aan het opnemen.Nu zijn plots de eerste drie afleveringen verdwenen zonder dat ik ze gewist heb.Hoe is dat mogelijk.Ik vind dat dood jammer.
Bladzijde 1 / 1
Die klacht komt nog voor, wat je eventueel kan zelf eens proberen om te zien of het iets oplost,
is eenvoudigweg de decoder even zonder stroom zetten (schakelaar achteraan of netstekker even uittrekken )
Als dit niet lukt eventueel de volledige procedure volgen:
door de decoder stroomloos te zetten en dan de bbox ook 10 seconden stroomloos zetten en wachten tot het dsl controle lampje continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder stroom zetten.
Moest dit ook geen oplossing bieden dan best op de hulp van iemand van het Proximus team wachten hier of als die er uiteindelijk niet moest komen, kun je een privébericht sturen,
(NB: al is dit niet altijd een garantie dat je hierom vlugger zult bediend worden)
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
is eenvoudigweg de decoder even zonder stroom zetten (schakelaar achteraan of netstekker even uittrekken )
Als dit niet lukt eventueel de volledige procedure volgen:
door de decoder stroomloos te zetten en dan de bbox ook 10 seconden stroomloos zetten en wachten tot het dsl controle lampje continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder stroom zetten.
Moest dit ook geen oplossing bieden dan best op de hulp van iemand van het Proximus team wachten hier of als die er uiteindelijk niet moest komen, kun je een privébericht sturen,
(NB: al is dit niet altijd een garantie dat je hierom vlugger zult bediend worden)
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Hoi Wanne,
Als dat niet helpt: stuur even je klant- of telefoonnummer waar het tv-abonnement aan verbonden is via privébericht door, dan kijken we het verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.
Als dat niet helpt: stuur even je klant- of telefoonnummer waar het tv-abonnement aan verbonden is via privébericht door, dan kijken we het verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.