Ik heb afgelopen vrijdag een datum vast gelegd met de klantendienst voor een aansluiting. Er werd gezegd dat ik een bevestiging zou moeten doen in een mail die ik zou ontvangen. Ik heb heden nog geen mail ontvangen. Bel ik terug of wacht ik nog even? Dit is reeds de tweede maal dat ik wacht want de eerste keer had ik geen bevestiging gekregen.
Bladzijde 1 / 1
moest er morgen hier geen medewerker reageren stuur dan best via dit Forum
een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link >
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Of anders morgen eens bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800
een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link >
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Of anders morgen eens bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.