Vraag

Beveiliging PC

  • 9 October 2016
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Beste,

Via Proximus heb ik een Norton Internet Security abonnement van 5,00/maand.
Als ik via My Proximus naar het beheer (=Manage) van dat abonnement ga, dan lees ik daar onder meer volgende 2 zaken:
“ U heeft 1 Norton Internet Security- product(en) geactiveerd voor uw 3 Pc's”
en verder ook
“Deze PIN-code kan gebruikt worden tijdens de installatie van Norton Internet Security op elk van uw Pc's (max. 3 Pc's)”.

Ik zou dus drie Pc's hebben die alle drie zijn beveiligd via mijn Norton-abonnement?

Nu heb ik maar één PC. Door de jaren heen heb ik het Norton-abonnement wel al 2 keer overdragen naar telkens een nieuwe pc. Vandaar dat er mogelijk melding wordt gemaakt van 3 PC’s.

Binnenkort ga ik voor mijn zoon een laptop aanschaffen. Ik zou dus de niet meer relevante Pc’s willen verwijderen zodat er plaats vrij komt.

Hoe kan ik zien over welke 3 Pc’s My Proximus het heeft en hoe kan ik de niet meer relevante Pc’s verwijderen?

Kan ik dan vervolgens via mijn huidige Norton-abonnement die nieuwe laptop ook beveiligen of wordt met PC enkel een vast toestel bedoeld?

Indien ik die laptop niet kan beveiligen via mij huidige Norton-abonnement, moet ik dan overstappen naar een ander soort abonnement. Zo ja, welk? Of moet ik een tweede Norton- abonnement aanschaffen?

Alvast dank bij voorbaat.

M.v.g.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Tim,
Alle info i.v.m. Norton vind je hier.
Je kunt ook altijd een privéberichtje sturen aan Het Proximus Team.
Mijn collega's zullen je zeker verder helpen.

Groeten,
Wim

Reageer