Skip to main content
Beste,

Via Proximus heb ik een Norton Internet Security abonnement van 5,00/maand.

Als ik via My Proximus naar het beheer (=Manage) van dat abonnement ga, dan lees ik daar onder meer volgende 2 zaken:

“ U heeft 1 Norton Internet Security- product(en) geactiveerd voor uw 3 Pc's”

en verder ook

“Deze PIN-code kan gebruikt worden tijdens de installatie van Norton Internet Security op elk van uw Pc's (max. 3 Pc's)”.

Ik zou dus drie Pc's hebben die alle drie zijn beveiligd via mijn Norton-abonnement?

Nu heb ik maar één PC. Door de jaren heen heb ik het Norton-abonnement wel al 2 keer overdragen naar telkens een nieuwe pc. Vandaar dat er mogelijk melding wordt gemaakt van 3 PC’s.

Binnenkort ga ik voor mijn zoon een laptop aanschaffen. Ik zou dus de niet meer relevante Pc’s willen verwijderen zodat er plaats vrij komt.

Hoe kan ik zien over welke 3 Pc’s My Proximus het heeft en hoe kan ik de niet meer relevante Pc’s verwijderen?

Kan ik dan vervolgens via mijn huidige Norton-abonnement die nieuwe laptop ook beveiligen of wordt met PC enkel een vast toestel bedoeld?

Indien ik die laptop niet kan beveiligen via mij huidige Norton-abonnement, moet ik dan overstappen naar een ander soort abonnement. Zo ja, welk? Of moet ik een tweede Norton- abonnement aanschaffen?

Alvast dank bij voorbaat.

M.v.g.
Tim,

Alle info i.v.m. Norton vind je hier.

Je kunt ook altijd een privéberichtje sturen aan Het Proximus Team.

Mijn collega's zullen je zeker verder helpen.

Groeten,

Wim

Reageer