Hoe kan ik de beveiliging van mijn modem bbox 2 veranderen naar WPA 2?
Dank voor de hulp.
VG
Joost
Bladzijde 1 / 1
Misschien kan deze pagina u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html
Dag Joost,
Als je de stappen op de site die Marleen je linkt volgt zal je de optie krijgen om niet alleen het wachtwoord te veranderen maar ook het security type.
Dank u Marleen!
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Als je de stappen op de site die Marleen je linkt volgt zal je de optie krijgen om niet alleen het wachtwoord te veranderen maar ook het security type.
Dank u Marleen!
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
:$:$:$
Marleen,
Dank u voor de zeer nuttige link !!
Ik kreeg daarbij ook zeer goede suppport van Mr. Suleiman van de helpdesk van Proximus
groetjes
JoostMisschien kan deze pagina u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html :8:$
Dank u voor de zeer nuttige link !!
Ik kreeg daarbij ook zeer goede suppport van Mr. Suleiman van de helpdesk van Proximus
groetjes
Joost
Super!!!
Dank voor de hulp.
VG
Joost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.