beste
kan mijn internet niet beveiligen
alles lukt tot ik naar netwerkverbindingen beheren ga en op verbinding met een netwerk maken klik en dan zou er een kader moeten openen met netwerksleutel maar dat gebeurt niet dus kan geen verbinding maken
heb alles al geprobeerd met kabel zonder kabel reset en nogeens gereset maar niks baat
Bladzijde 1 / 1
Ik zou wel willen helpen, maar uw uitleg is heel verwarrend. De "beveiliging van uw internet" geldt enkel als je draadloos verbinding maakt. Als je met een kabel verbonden bent met de modem, hoef je geen wachtwoord in te geven.
Misschien best eens bellen naar 0800 22 700. De mensen van de helpdesk kunnen dan gerichte vragen stellen om zo samen met u te bekijken wat het probleem is.
Misschien best eens bellen naar 0800 22 700. De mensen van de helpdesk kunnen dan gerichte vragen stellen om zo samen met u te bekijken wat het probleem is.
Beste jack,
op volgende pagina vindt u alle info ivm beveiligen van uw Belgacom-modem. U moet gewoon naast uw modem klikken op "Beveiligen" :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14455
Mvg
Eva van Belgacom
op volgende pagina vindt u alle info ivm beveiligen van uw Belgacom-modem. U moet gewoon naast uw modem klikken op "Beveiligen" :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14455
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.