/files/82559401f1/Advanced_settings.png 1280x579
Bladzijde 1 / 1
Een verwittiging voor als je het zou activeren denk ik.
Je moet niks doen als je draadloos uitgeschakeld is.
Je beveiliging is dan niet nodig aangezien er geen draadloos netwerk te beveiligen is.
Je beveiliging is dan niet nodig aangezien er geen draadloos netwerk te beveiligen is.
Hoi,
bedanjt voor jullie antwoord. Ik was een beetje aan het neuzen in e-services (verbindingstijd) en kwam hierbij uit:
Toen schrok ik toch effe. Hoe kan ik op die dag 96u verbonden zijn. Sommige andere dagen haal ik 36u?
Tevens staat er nog ADSL terwijl ik VDSL heb.
bedanjt voor jullie antwoord. Ik was een beetje aan het neuzen in e-services (verbindingstijd) en kwam hierbij uit:
Toen schrok ik toch effe. Hoe kan ik op die dag 96u verbonden zijn. Sommige andere dagen haal ik 36u?
Tevens staat er nog ADSL terwijl ik VDSL heb.
26/08/2011 08:50:24 | 96h 00m 01s | 357.237 Kb | 2.622.330 Kb | ADSL |
Men is testen ah doen met langere connectietijden, dus 96 is 'normaal'
Verder is ADSL gewoon de omschrijving. Geldt voor zowel ADSL/ADSL2/ADSL2+ als VDSL2 klanten.
Verder is ADSL gewoon de omschrijving. Geldt voor zowel ADSL/ADSL2/ADSL2+ als VDSL2 klanten.
Oké axs, bedankt. Het leek me zeer vreemd om op een dag 96u verbonden te zijn. Ik snap er wel niet veel van, maar moet me blijkbaar niet ongerust maken.
Bedankt
Bedankt
@axs, is die disconnect alleen bedoeld om het IP adres te vernieuwen of zijn er nog andere redenen voor die disconnect ?
mvg,
mvg,
goeie vraag ricy, waar ik niet echt een antwoord kan geven....
misschien zijn commerciele redenen, zodanig dat ze nog abo's kunnen aanbieden met vast IP...
misschien is het ook wel uit veiligsheidsoverwegingen, of wil met het moeilijker maken om server te draaien....
maar een officieel antwoord op die vraag zou eigenlijk van Belgacom moeten komen. of misschien dat axs het weet ;)
mvg
ps: hier ondertussen ook verbindingstijden van 96h 00m 00s
misschien zijn commerciele redenen, zodanig dat ze nog abo's kunnen aanbieden met vast IP...
misschien is het ook wel uit veiligsheidsoverwegingen, of wil met het moeilijker maken om server te draaien....
maar een officieel antwoord op die vraag zou eigenlijk van Belgacom moeten komen. of misschien dat axs het weet ;)
mvg
ps: hier ondertussen ook verbindingstijden van 96h 00m 00s
En voor iemand die zijn bbox iedere avond uit zet maakt het ook niet uit wat de connectietijden zijn want dan krijg je toch een nieuw Ip-adres bij het terug opstarten.
die dingen zijn wel niet gemaakt om iedere avond uit te zetten, en zal de levensduur beperken als je het toch doet, ik zou dat dus niet aanraden. maar aangezien de modems tegenwoordig in huur gegeven worden misschien niet echt een probleem. alhoewel, op moment van panne zit je natuurlijk nog altijd met het ongemak.
mvg
mvg
Hoofdreden zal wel zijn dat het het een beetje moeilijker maakt om servers te draaien.
Beste Speedy,
die waarschuwingen die u krijgt ivm dat uw modem niet beveiligd is, mag u uiteraard negeren aangezien het wireless volledig uit staat.
Het is enkel als u het draadloos gaat inschakelen dat u uw modem best gaat beveiligen.
Mvg
Eva van Belgacom
die waarschuwingen die u krijgt ivm dat uw modem niet beveiligd is, mag u uiteraard negeren aangezien het wireless volledig uit staat.
Het is enkel als u het draadloos gaat inschakelen dat u uw modem best gaat beveiligen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.