Beste,
Ik zou graag (een deel van) mijn factuur van augustus betwisten (ivm roaming in het buitenland), maar bij het verzenden krijg ik een foutmelding. Enig idee wanneer dit weer in orde wordt gebracht?
Vriendelijke groet,
Willem
Bladzijde 1 / 1
lukt het ook niet met een ander browser zoals bv firefox
reeds geprobeerd met een andere browser, zelfde resultaat.
Het werkt nog steeds niet, bij verzenden betwisting krijg ik volgende melding:
Beste klant
Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Beste klant
Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Dienst facturatie 0800 22 800
Er zijn inderdaad tijdelijk problemen op onze website, onze IT-diensten doen het nodige om dit zo snel mogelijk te verhelpen! Mvg, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.