Beste,
Mijn factuur is weer niet juist.
Ik zie geen mogelijkheid u schriftelijk te contacteren anders dan via deze weg (jammergenoeg).
Graag verzoek ik Proximus is heel goed naar mijn facturen te kijken.
Bij herhaling komen hier vreemde bedragen op terug.
Voor onderstaande factuur is het niet betwiste bedrag vandaag overgemaakt.
Op de overschrijving is opgenomen hoe dit bedrag is opgebouwd.
Zie ook de factuur December 2016 ter referentie.
Gelieve mij via email te contacteren voor verdere communicatie.
Factuur datum 7 juni 2017
Documentnummer 6736262363
Klantnummer 617731807
Bladzijde 1 / 1
Dag OAO,
Gaat dit over de Affinity korting die niet meer in mindering wordt gebracht omdat je nog een ouder Pack gebruikt?
We hebben je reeds laten weten (dossier 29611335) dat we deze korting niet meer kunnen toepassen.
Indien je toch de korting, via een ander Pack, wenst te genieten kun je bellen naar 0800 22 800 voor meer info.
Groetjes,
HeidiE
Gaat dit over de Affinity korting die niet meer in mindering wordt gebracht omdat je nog een ouder Pack gebruikt?
We hebben je reeds laten weten (dossier 29611335) dat we deze korting niet meer kunnen toepassen.
Indien je toch de korting, via een ander Pack, wenst te genieten kun je bellen naar 0800 22 800 voor meer info.
Groetjes,
HeidiE
Hallo,
Het gaat om de abonnementskosten die plotseling veel hoger zijn dan voorheen, voor verhuis en ook vergeleken met daarvoor.
Raar bedrag en zelfs hoger dan de huidige pack prijs.
Daarnaast vind ik het nogsteeds bijzonder vreemd dat de korting waar ik volgens de voorwaarden gesteld bij aanvang plotseling is weggenomen en mij word gezegd dat ik een nieuw pack moet afsluiten... Omdat het niet verenigbaar is...
Er is bij mijn contract niets gewijzigd en volgens de toen geldende affinity voorwaarden is de korting nog te hanteren?
De nieuwe affinity korting inderdaad niet, met andere voorwaarden. Maar ik vraag niets nieuws.
Ik vraag enkel te kijken naar mijn oorspronkelijke contract en kortingen maar vooral ook standaard facturatie juist te zetten.
Dit duurt nu al maanden en er is altijd weer wat.
U kunt mij bereiken via email.
Het niet betwiste bedrag is betaald.
Het gaat om de abonnementskosten die plotseling veel hoger zijn dan voorheen, voor verhuis en ook vergeleken met daarvoor.
Raar bedrag en zelfs hoger dan de huidige pack prijs.
Daarnaast vind ik het nogsteeds bijzonder vreemd dat de korting waar ik volgens de voorwaarden gesteld bij aanvang plotseling is weggenomen en mij word gezegd dat ik een nieuw pack moet afsluiten... Omdat het niet verenigbaar is...
Er is bij mijn contract niets gewijzigd en volgens de toen geldende affinity voorwaarden is de korting nog te hanteren?
De nieuwe affinity korting inderdaad niet, met andere voorwaarden. Maar ik vraag niets nieuws.
Ik vraag enkel te kijken naar mijn oorspronkelijke contract en kortingen maar vooral ook standaard facturatie juist te zetten.
Dit duurt nu al maanden en er is altijd weer wat.
U kunt mij bereiken via email.
Het niet betwiste bedrag is betaald.
Dag OAO,
Ik maak opnieuw een dossier (29821261) voor grondig nazicht.
Maar ik vrees dat je dezelfde uitleg gaat krijgen, de korting is niet meer van toepassing en onze abonnementen zijn intussen ook duurder geworden.
Groetjes,
HeidiE
Ik maak opnieuw een dossier (29821261) voor grondig nazicht.
Maar ik vrees dat je dezelfde uitleg gaat krijgen, de korting is niet meer van toepassing en onze abonnementen zijn intussen ook duurder geworden.
Groetjes,
HeidiE
Als gezegd, het gaat niet enkel om de korting maar de volledige aanrekening.
Gelieve de factuur met het contract te vergelijken en oudere facturen.
Bedankt
Gelieve de factuur met het contract te vergelijken en oudere facturen.
Bedankt
OK , info toegevoegd in het dossier voor de medwerker die dit zal behandelen.
Beste,
Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vorige betwisting.
Wel ontving ik waarschuwing van verhoging met aanmaningskosten...
Ondanks dat ik het niet betwiste bedrag wel betaalde en de betwisting u bekend is.
Ik heb dan maar gewoon de factuur betaald om verder gedoe de kop in te drukken.
Nu krijg ik in Juli echter weer een ander factuurbedrag aangerekend?!
Wat gaat er bij jullie mis met de facturatie?
Elke maand wat en elke maand andere bedragen.
Kunt u mijn case verder afhandelen svp?
Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vorige betwisting.
Wel ontving ik waarschuwing van verhoging met aanmaningskosten...
Ondanks dat ik het niet betwiste bedrag wel betaalde en de betwisting u bekend is.
Ik heb dan maar gewoon de factuur betaald om verder gedoe de kop in te drukken.
Nu krijg ik in Juli echter weer een ander factuurbedrag aangerekend?!
Wat gaat er bij jullie mis met de facturatie?
Elke maand wat en elke maand andere bedragen.
Kunt u mijn case verder afhandelen svp?
Mijn collega heeft op 26 juni een mail met info gestuurd ivm je dossier : niet ontvangen ? in spam ? groeten, Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.