Betreft / klantnummer 614704716 Vandaag (19/10/2011) krijg ik van jullie een herinnering in de...

  • 19 October 2011
  • 1 reactie
  • 3102 Bekeken

Betreft / klantnummer 614704716


Vandaag (19/10/2011) krijg ik van jullie een herinnering in de bus over een faktuur van 03/07 faktuurnr 6120712339 met een bedrag van 144.86.


Een tijdje geleden werd plotseling mijn telefonie op minimum gezet. Na 3 u op een wachtlijn te worden geplaatst blijkt dat ik een faktuur niet betaald heb tot mijn verbazing. Wat blijkt, ik heb die faktuur nooit aangekregen maar vraag onmiddellijk een duplicaat hiervan en vraag ook de faktuurgegevens zodat ik die zelfde dag nog kan overschrijven, wat dan ook gebeurt is. Volgend faktuur wordt met 30 euro vermeerderd. Ok. En vandaag krijg ik hierover weer een aanmaning weliswaar op datum van 1 augustus maar desalniettemin ben ik daar niet over te spreken over de behandeling die ik tegenwoordig bij belgacom krijg. Zonder dat ik iets weet (mssn niet jullie fout, de post zal er ook voor veel tussen zitten) maar zomaar 30 euro aanrekenen voor iets waar ik ook niet kan aan doen. Ik vind dit onaanvaardbaar. Mijn fakturen worden steeds tijdig betaald en over die 30 euro heb ik ook geen probleem gemaakt maar nu er weer een brief in de bus valt maak ik daar wel een probleem over.

Bij telenet zal het waarschijnlijk hetzelfde zijn als bij belgacom daarom dat ik niet overstap maar komaan zeg.

Met vriendelijke groeten,

Annick De heyder (Steven Van de Velde-Paardenkerkhofstraat 29 te 2220 Heist op den Berg)

1 reactie

Beste blabla,

Met deze tweede herinnering moet u geen rekening houden. Deze factuur werd reeds eind augustus door u betaald.

Er zal dus hiervoor ook geen 2de 30 euro aangerekend worden.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer