Hallo,
Sedert vandaag startmijn internetverbinding niet meer op. De lampjes op b-box : @ en WIFI (antennetje) blijven constant flikkeren, DSL lampje brandt niet. Er is geen WIFI verbinding moelijk met de b-box en de b-box dedecteert geen DSL-signaal. Drukken op de reset-toets van de b-box brengt geen soelaas. De lijn is ok want als ik de b-box vervang door een oude ADSL-modem kan ik een ADSL-verbinding starten en internetten. Wat betekenen die flikkerende lampjes? In de bijgevoegde documentatie van b-box is daar niets over te vinden.
Bladzijde 1 / 1
Dag Freaky
Voor dat je kan surfen moet je met het Belgacom netwerk verbonden zijn. Dit kan je controleren wanneer het dsl lampje blijft branden.
Wanneer je de b-box reset kan het +/- 15 minuten duren alvorens je gebruikersnaam,wachtwoord wordt opgehaald bij Belgacom. Het @ teken heeft te maken of de b-box je gebruikernaam en wachtwoord correct heeft geladen. Als een andere modem wel werkt dan is je b-box stuk.
Groeten
familievandesype
Voor dat je kan surfen moet je met het Belgacom netwerk verbonden zijn. Dit kan je controleren wanneer het dsl lampje blijft branden.
Wanneer je de b-box reset kan het +/- 15 minuten duren alvorens je gebruikersnaam,wachtwoord wordt opgehaald bij Belgacom. Het @ teken heeft te maken of de b-box je gebruikernaam en wachtwoord correct heeft geladen. Als een andere modem wel werkt dan is je b-box stuk.
Groeten
familievandesype
Dag Familievandesype.
Dank je voor je reactie. Ik vermoed ook dat mijn b-box stuk is.
groeten
Freaky
Dank je voor je reactie. Ik vermoed ook dat mijn b-box stuk is.
groeten
Freaky
Beste Freaky,
zoals hier reeds vermeld, als je met de ene modem wel internetconnectie krijgt en met de Bbox het DSL-lampje niet brandt, zal er inderdaad een probleem zijn met de Bbox zelf. Ook omdat u reeds de modem heeft gereset.
Dus best contacteer je hiervoor onze technische dienst op 0800/22700 en kunnen ze u deze modem (als hij nog in garantie is) laten omruilen.
Mvg
Eva van Belgacom
zoals hier reeds vermeld, als je met de ene modem wel internetconnectie krijgt en met de Bbox het DSL-lampje niet brandt, zal er inderdaad een probleem zijn met de Bbox zelf. Ook omdat u reeds de modem heeft gereset.
Dus best contacteer je hiervoor onze technische dienst op 0800/22700 en kunnen ze u deze modem (als hij nog in garantie is) laten omruilen.
Mvg
Eva van Belgacom
Je zit dan nog wel op ADSL, want VDSL2 kan enkel met een b-box2 of gelijkwaardige modem/router.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.