Skip to main content
Lieve Proximussers

Ik heb een factuur gekregen van Proximus dat 30 EUR bedraagt.

15 EUR aanmaningskosten op 1 december en 15 EUR aanmaningskosten op 2 december.



Mijn vraag is: Wat betekenen deze aanmaningskosten? Ik had tot 13 december om mijn openstaande factuur te betalen..



Extra vraag: Mijn tariefplan heet Mobilus S, waar ik 120 belminuten zou krijgen. Toch staat mijn limiet op 105 min. ??



Bedankt,

X
Ter info:

Eventueel veiligheidshalve in MyProximus nakijken of er geen andere openstaande facturen zijn (principe: indien er 1 te laat betaalde factuur is, worden ook de andere onmiddellijk opeisbaar)

Uiteraard ook nazien of het wel briefwisseling van Px is en geen "valse facturen van X"
of de vraag kan altijd ook voor alle zekerheid aan proximus doorgestuurd worden, als er na lange dur geen reactie komt en dit als volgt:



surf naar > contacteer onze klantendienst .

(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Hallo Arno, kan je mij via een privé bericht even je klantgegevens bezorgen? Dan kan ik dit verder voor je nakijken. Een privé bericht kan je verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. GR Inge

Reageer