Skip to main content
Wat een service...

Ik probeer al 2 dagen verbinding te krijgen met de klantendienst, en de verbinding word gewoon verbroken omdat het te druk is..

mijn telefoon werd afgesloten wegens een openstaand saldo.

Het betreft een factuur die zogezegd niet betaald, wel volgens mijn bank is deze reeds betaald op 10/11. de aanrekening van deze maand is ook ook al betaald.

Ik wil hier binnen de 5 minuten kunnen bellen of ge moogt mijn abonnement direct afsluiten
Dag seyzo,

De wachttijden lopen inderdaad momenteel op waarvoor ook de excuses.

Best kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen en wat beknopte info.

Dan bekijken we het meteen.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Oke, ik kan goed begrijpen dat het nu drukker is, maar dat na het keuzemenu de verbinding zomaar verbroken word vind ik er wel over. Laat dan toch tenminste de klant beslissen of hij wil wachten of niet...

Mvg
Ja het is zo typisch Proximus, Deze morgen ook gebeld, omdat we weer geen facturen kunnen raadplegen op de Site, werkt weer niet (Due to technical error this component cannot be displayed. Please try again later.) voor de zoveelste keer, in een maand. En dan maar bellen 6 keer ingebeld en 5 keer telefoon afgelegd, bel je naar het nummer dat begint met 475 dan praten ze gewoon engels, en moet jij maar raden wat ze zeggen. Jammer dat ik gsm gekocht heb via abonnement, want had ik dat niet gedaan dan was ik allang vertrokken. PROFICIAT PROXIMUS GOEDE KLANTENSERVICE:@:@:@:@

Reageer