N.a.v. een factuur in 2008 betreffende digibox en/of decoder problemen tijdens garantieperiode werd de ombudsman gecontacteerd, na een drukke correspondentie en een tussentijds bericht (in 2009) dat er nog geen oplossing uit de bus was gekomen voor ons, kregen we later toch nog een bevestiging dat de hele discussie in ons voordeel was beeindigd en dat we NIET hoefden te betalen.
Vandaag was de conclusie van de klachtendienst dat ik deze laatste bevestiging dan maar moesten aantonen, maar dat is nu onmogelijk, want de data / brieven hierover heb ik ( 3 jaar na datum!) echt wel verwijderd. Ik ga er van uit dat Belgacom onze correspondentie wél nog kan opzoeken. Ik heb getracht via e-services de oude facturen op te roepen, maar die gaan niet zo ver terug...
U zal begrijpen wat ik de vraag van Belgacom i.v.m. deze betaling niet kan voldoen, maar ze dreigen dus nu met herziening, deurwaarder, enz.
Graag uw hulp,
Lucien Ulichnowski
037769335
Koningin Elisabethlaan 107
9100 Sint Niklaas
lucienulichnowski@mail.be
Bladzijde 1 / 1
Beste lu,
Ik heb uw dossier terug laten heropenen bij de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk hierover contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw dossier terug laten heropenen bij de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk hierover contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.