Ik heb mijn factuur te laat betaald wegens wat betalingsmoeilijkheden. Toen ik dit vandaag betaald had, kwam ik tguis en ondervond dat mijn tv en wifi al waren afgesloten.
Ben dan wat gaan zoeke op de website en er stond dat ik mijn betaling kon bevestigen, helaas lukte mij dit niet.
Ik zit nu natuurlijk met het probleem dat ik die wifi nodig heb voor mijn werk en moet wachten tot mijn betaling werd ontvangen.
Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Orianaa,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Groeten
Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.