Op 5 juni 2012 werd de betaling van mijn factuur geregistreerd door mijn bank. Ik kreeg ondertussen 2 aanmaningen én een telefoon dat deze factuur bij Belgacom nog openstaat. Ik ben één week terug ook naar de Belgacomwinkel geweest om mijn uittreksel van de bank te tonen. Toch geraakt dit niet opgelost !!!!!!
Best eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC met bvb ook een link naar je post hier :http://community.belgacom.be/posts/f66a1ac12b
Groetjes, Elsa
☞ | ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen. | ⚫ |
Groetjes, Elsa
beste
bel hiervoor tijdens de kantooruren naar 0800/22320 . ( optie andere vraag /medewerker spreken nemen ) Verkeerd rekening nummer of andere mededeling gebruikt ?
muisje
bel hiervoor tijdens de kantooruren naar 0800/22320 . ( optie andere vraag /medewerker spreken nemen ) Verkeerd rekening nummer of andere mededeling gebruikt ?
muisje
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.