Betaling

  • 2 August 2012
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Op 5 juni 2012 werd de betaling van mijn factuur geregistreerd door mijn bank. Ik kreeg ondertussen 2 aanmaningen én een telefoon dat deze factuur bij Belgacom nog openstaat. Ik ben één week terug ook naar de Belgacomwinkel geweest om mijn uittreksel van de bank te tonen. Toch geraakt dit niet opgelost !!!!!!

2 reacties

Best eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC met bvb ook een link naar je post hier :http://community.belgacom.be/posts/f66a1ac12b













⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.


Groetjes, Elsa
Badge
beste

bel hiervoor tijdens de kantooruren naar 0800/22320 . ( optie andere vraag /medewerker spreken nemen ) Verkeerd rekening nummer of andere mededeling gebruikt ?

muisje

Reageer