Betalen factuur/Terugbetalen creditnota

  • 30 October 2012
  • 0 reacties
  • 372 Bekeken


Ik ben onlangs verhuisd. Op mijn oude adres werd een creditnota opgesteld voor +- -65€. Ik kreeg erna een factuur van +- 40€ op mijn adres.





Via telefoon werd mij bevestigd dat ik de factuur niet hoefde te betalen, maar dat dit bedrag automatisch afgetrokken werd van het terug te betalen bedrag. Nu krijg ik echter een herinneringsbrief dat de factuur nog steeds niet betaald is.





Na meer dan 30 minuten aan de telefoonlijn te hangen, werd me beloofd dat de facturatiedienst mij zou terugbellen om de 2 account te koppelen.


Na twee dagen heb ik nog steeds niks gehoord ...





Is er een manier om Belgacom via mail te contacteren, want via de telefonische klantendienst duurt het minstens een half uur voor je iemand aan de lijn krijgt










0 reacties

Geen reactie

Reageer