Vraag

Bestelling webshop

  • 24 November 2017
  • 1 reactie
  • 582 Bekeken

Woensdag 22/11 bestelde ik een gsm toestel via de webshop. Gisteren 23/11 krijg ik een telefoontje van de koerierdienst van Belgacom ( op voicemail ) om te melden dat ze zondag 26/11 langskomen tussen 9-14 u om mijn toestel te leveren. Knappe service, zou je denken. Maar ik zou graag specifieker willen weten wanneer ze langskomen. Daarom probeer ik het nummer dat ik terugvond in voicemailbericht te bellen ( 070224041), maar na een uur bellen krijg ik gewoon niemand aan de lijn. Wie kan mij helpen om een specifieker uur te krijgen voor de levering van mijn bestelling?

Ondertussen dispatching kunnen bereiken. super service!

1 reactie

Dat zal volgens mij niet te doen zijn om het specifieker te bepalen want ieder koerierdienst geeft een begin uur en eind uur van de dag op dat ze leveren.
Sommige koerier diensten hebben zelf een systeem waar je kunt volgen waar de koerier dienst zich bevindt en hoeveel adressen hij nog moet doen voor het aan uw toer is maar zelf op die manier loopt het niet correct en komen ze zelf een uur an 2 uur later dan je verwacht.
NB: mss eens bellen naar 0800 99 974 klantendienst van de webshop

Reageer