Bestelling via e-services

  • 1 September 2011
  • 3 reacties
  • 1177 Bekeken

Hallo,

Kan ik in mijn e-services een soort opvolging (status) raadplegen van mijn bestelling? Zo ja, waar precies?

mvg

3 reacties

Badge
Gebeurt dit niet volgens e-mail?
Beste Sophie,

Via de e-services kan u uw bestelling niet opvolgen.

U krijgt wel een bevestigingsbrief per post van de bestelling.

Best even contact opnemen met de klantendienst op het gratis nr 080022800 voor info ivm de lopende bestelling.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Tja, maar dat is het nu net: ik heb de klantendienst al 4 keer gecontacteerd afgelopen week. 2 keer zeggen ze me dat het in orde komt, dat ik nog even moet afwachten, de derde keer zeggen ze me ze zelfs dat de activatie al gebeurd is en dat ik naar de storingen moet bellen als het niet werkt. Als ik dan naar de storingen bel, zeggen ze me dat het helemaal nog niet geactiveerd is. Pfff...

Vandaag nog es gebeld en nu zeggen ze dat 'er een fout in het systeem is gebeurd'. De aanvraag staat in behandeling, maar ze kunnen me niet zeggen wanneer het nu precies gaat gebeuren (zou vorige maandag al moeten gebeurd zijn). Dit kan toch niet meer!

Heb ook nooit een bevestigingbrief thuis gekregen.

Dus daarom vraag ik me nu af of die bestelling wel goed geregistreerd staat en of 'die andere dienst die de aanvraag moet behandelen' dan niet gecontacteerd kan worden om de dingen wat vlotter te laten gaan.

Reageer