Bestelling BelgacomTV

  • 5 December 2010
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Al een geruime tijd probeer ik online een mijn BelgacomTV pack aan te maken maar dat lukt maar niet omdat er steeds een foutmelding optreed. Dit al 3 dagen lang. Hoelang duurd het voordat Belgacom een probleem oplost met hun website?

Dan als 2e vraag. Af en toe lukt het dat ik voorbij deze foutmelding geraak maar ik heb gelezen dat het een gratis verzending is van BelgacomTV naar je adres maar ik kan dit niet aanduiden. Je moet zogezegd ingelogged zijn met je e-services account. Dat is ook zo in mijn geval doch kan ik niets doen en zou ik tot 7euro moeten betalen voor een pakketje te laten verzenden.

Iemand een antwoord voor mijn probleem? Dank je!!

1 reactie

Beste KevinRoelands,

Als online bestellen niet lukt, neemt u best telefonisch contact met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Uiteraard kunt u ook persoonlijk terecht in elk verkooppunt van Belgacom!



Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer