Skip to main content
Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst van een startkit adapter. Kan ik dit ongedaan maken?
Hallo Rita!



Ik kan dit even nakijken voor u.



Hoe was dit gebeurd?



Hebt u eventueel een ordernummer voor mij van deze bestelling?



Wanneer was dit gebeurd?



Mvg,



Wouter
@WouterM

Dit is gisteravond 30/01 gebeurd. Ik heb een paar waardebonnen van proximus en ik wou even nagaan of ik daar ook online iets mee kon bestellen, en dus een beetje te snel gedrukt. Maar tot nu toe nog geen bevestiging of ordernummer ontvangen. Dus ik vermoed dat de bestelling toch niet is afgerond.

Maar als u dat voor mij zou willen nakijken, zou ik u dankbaar zijn. Dan ben ik zeker dat ik niet iets besteld heb dat ik niet wil.

Mvg,

Rita
Kan u mij eventueel via een privébericht uw klantennummer doorsturen zowel als het nummer waar de punten op gespaard werden?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,



Wouter

Reageer