Vraag

Bestelling

  • 12 December 2016
  • 0 reacties
  • 113 Bekeken

Verleden week zijn we langs geweest in uw verkooppunt te Boom.
Vanaf 01 december zijn wij overgeschakeld naar Tuttimus abonnement.

In de winkel gingen wij een nieuwe decoder afhalen voor een 2de TV toestel te plaatsen maar deze zou opgestuurd worden werd ons gezegd.
Tevens zag de baliebediende dat onze BBox een verouderde versie weg en heeft zij er eentje voor ons besteld dat tevens zou opgestuurd worden.

Morgen in de namiddag hebben wij een afspraak gemaakt met iemand van de technische dienst bij jullie die de nieuwe BBox zou komen installeren en de 2de decoder voor onze 2de TV toestel, dit omdat wij niet zo goed meer mee zijn met alle moderne snufjes van tegenwoordig.

Nu is er tot op dit ogenblik, maandag voormiddag nog altijd niks geleverd en beginnen we ons zorgen te maken dat uw collega hier morgennamiddag zal toekomen om alles te installeren terwijl er nog niks ontvangen is.

Kunnen jullie dat aub even nakijken? in ieders belang is het mogelijk dat jullie collega de toestellen zelf meebrengt dan zou het opgelost zijn uiteraard.

Hartelijk bedankt voor een spoedige reactie
Groetjes
Maria en Eddy
:?

0 reacties

Geen reactie

Reageer