Vraag

Bestellen iPhone 7

  • 4 May 2017
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Hallo, ik probeer sinds gisteren een iPhone 7 te bestellen, in combinatie met Mobilus S en de Data Phone optie (24 maanden). Tot zover geen problemen, tot ik aangeef dat ik mijn huidige nummer wil behouden en op heden een maandelijkse afrekening heb. Dan kan ik als bestaande Proximus-klant Proximus zelf niet ingeven als mijn huidige provider, waarop ik dus ook niet verderkan (kies ik voor het gemak een andere provider, klopt dat niet met het telefoonnummer e.d.).
Ik ben gisteren in de Proximus winkel in Oostende geweest, alwaar ze mij al hadden gewaarschuwd voor de bug (die dus gekend moet zijn...). Toch raadde de overig vriendelijke medewerkster mij aan om via internet te bestellen omdat ze mij dan een ruimere keuze iPhones kon bieden. Zo gezegd, zo gedaan - zonder resultaat dus. Ik ben reeds tweemaal een chatsessie begonnen (op aanraden van de website zelf!) met een medewerker: telkens als 8e begonnen in de wachtrij, ging redelijk vooruit, tot het mijn beurt was; "Wij konden helaas geen medewerker vinden, het gesprek werd beëindigd". De Proximus winkel in Gent heeft, bij een toevallig bezoek, geen iPhones meer in voorraad. Geen probleem, nog eens proberen via de site. Zoals verwacht hetzelfde probleem, dus bellen naar de klantendienst. Daar wees een minder vriendelijke dame mij op het feit dat ze mij niet kon helpen omdat ik geen pack heb en ik naar de winkel moet. Zucht, kastje-muur? Ik ben nog steeds vragende partij om die iPhone te bestellen, hoewel het tot nu toe een hele beproeving was, maar weet nu niet goed meer wat de juiste aanpak is. Toch naar de winkel en dan misschien tegenkomen dat ze mijn favoriete kleur niet meer binnenkrijgen? Blijven proberen via de site en steeds botsen op dezelfde bug - hoewel jullie winkel-medewerker hier zelfs al van op de hoogte is? Help! Dank bij voorbaat.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey Sofie!

Ik zou graag een dossier voor je willen opmaken. Zou je hiervoor even je klantgegevens in privébericht kunnen doorsturen aub ? Dit kan je hier :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy
Beste Cindy,
sorry voor mijn late antwoord! Ik ben de dag nadien nog eens naar een Proximus-center geweest en wonder boven wonder hadden ze daar nog een iPhone 7 in mijn favoriete kleur op stock, dus heb ik hem onmiddellijk meegenomen en was mijn probleem opgelost 🙂 Mijn zus heeft minder geluk en wacht intussen al 3 weken op de smartphone die zij besteld heeft...
Groetjes en toch bedankt,
Sofie
Waarom kan je als klant geen iPhone met abo aankopen

Reageer