Beste medewerkers

  • 9 August 2011
  • 7 reacties
  • 1718 Bekeken

ik heb momenteel geen internet en telefoon niet meer na opzegging belgacom pack.

ik heb reeds een factuur in betwisting en het volgende factuur is reeds aangetekend onderweg voor betwisting, daar ik het niet meer kan online.

Ik ben nu op het werk en heb even tijd om dit snel te melden.

en ik wil de vragen stellen aan alle Belgacom medewerkers


--Wat betekend voor u de term " 14 dagen bedenktijd "?

-- Wanneer start de êriode van 14 dagen bedenktijd ??

-- kan Belgacom een abonnement claimen, alvorens de bedenktijd is vertreken?


zeer graag een antwoordje op dit forum en aub ook naar mijn email rvgeffen32@hotmail.com


Hartelijk dank

7 reacties

Badge
na opzegging van een pack is normaal gezien alles opgezegd of niet ?, voor betwisting van facturen kan je azltijd klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren. Uit eigen beweging een factuur niet betalen is nooit aangeraden. Muisje
Een factuur niet betalen heb ik nog nooit gedaan.

Ik heb de facturen betwist Aangetekend, dan worden de facturen opgeschort, en volgt er een schriftelijk antwoord.


Bedankt voor uw antwoord, maar ik heb eigenlijk na 24 uur nog geen andwoord op mijn 3 vragen, ook niet van EVA


Mvg

Beste adizal,

Graag ontvang ik gegevens zoals een klantnummer of factuurnummer, zodat ik uw dossier kan opvragen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste eva


mijn klantnummer 024710683


Aangetekende Betwiste facturen 28 juli 2011 nr 6122541076

Aangetekende betwiste facturen 03 augustus nr 6122787044


ik ga onmiddelijk een uitgebreid verslag posten gelieve dit eerst te lezen, er staat in wat is voorgevallen.


Mvg

en vooral bedankt voor uw bemiddeling
Beste adizal,

Dossier 13656081 is in behandeling bij de bevoegde dienst.

De facturen zijn in betwisting geplaatst, zolang het onderzoek loopt hoeft u deze niet te betalen.

Zodra ik meer info ontvangen heb, breng ik u op de hoogte.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Dag adizal,

U bent telefonisch al op de hoogte gebracht, toch nogmaals onze excuses voor het ongemak!


Met vriendelijke groet,

Eva

Beste Eva


Bedankt voor uw inzet en bemiddeling. ik ben ondanks alles toch tevreden met de uitslag.

Hopelijk later als de bekabeling verbeterd, kom ik wel terug bij belgacom.


Mvg

Reageer