Beschikbaarheid VDSL2 - Waasmunster

  • 10 December 2010
  • 1 reactie
  • 431 Bekeken

Beste,

Sinds enkele weken blijkt de gemeente uitgerust te zijn met een glasvezelkabel van Belgacom; op geen 100 meter staat een nieuwe kast die moet toelaten om de volle snelheid van VDSL2 te behalen. Ernaar gevraagd aan de technicus die bezig was met de aansluitingen kreeg ik het antwoord dat het nog een kwestie was van enkele weken en voor het einde van dit jaar. Een mail naar Eva werd beantwoord met "nog niets in de planning voorzien".

Heeft er iemand een idee wie wel met 100 % zekerheid kan zeggen wanneer de volle snelheid beschikbaar zal worden (de mogelijkheid om zelf na te gaan wat mogelijk is met Belgacom TV lijkt verdwenen te zijn van de site van Belgacom). Een en ander kan meebepalen of ik mijn abonnement al dan niet zal aanpassen.

Met dank bij voorbaat.

Vriendelijke groeten.


1 reactie

ik zit met hetzelfde probleem, en het is ronduit schandalig.

2 jaar geleden werd mij verteld dat het binnen 6 maanden beschikbaar zou zijn, in mei dit jaar nog eens gebeld en kreeg daar het antwoord dat het ZEKER in augustus beschikbaar zou zijn. Nu zitten we in december, en nog steeds niets. Gisteren nog eens gebeld, werd mij verteld dat er "geen planning voorzien is, voor wanneer het in orde zal komen". Dan stel ik me de vraag waarom dat mij al die dingen verteld werden.

ik ben het meer dan beu, en zal mijn abonnement daarom aan het eind van mijn contract ook opzeggen.

Reageer